PERSONAL VETLLADOR: CCOO ES TORNARÀ A REUNIR AMB EL DEPARTAMENT D'ENSENYAMENT

El dimecres 23 d'octubre ens tornem a reunir amb Alba Espot i Faixa, Directora General d'Educació Primària i Especial del Departament d'Ensenyament per tractar el tema de la reducció de la partida pressupostària destinada a la contractació del Personal Vetllador.

Tal com us vam explicar, a la primera reunió que van mantenir el dia 16 de setembre, el Departament ens va informar que, segons els seus càlculs, a cap alumne se li havia reduït la seva atenció més de mitja hora a la setmana. Des de CCOO vam explicar que aquesta informació es contradeia amb les dades que ens estaven arribant a nosaltres de les treballadores i escoles, dades que parlaven de reduccions de jornades superiors, en molts casos, al 50%.  Degut a que nosaltres en aquell moment estaven fent la recollida de dades, ens vam comprometre a tornar-nos a reunir per parlar de tots aquests casos concrets quan aquesta estigues completada.

A hores d’ara ja ens trobem amb disposició de parlar i, així ho farem. En aquesta propera reunió, els exposarem totes les reduccions que ens heu comunicat a través de l'aplicatiu informàtic que heu omplert  i, els hi exigirem la devolució de les hores per a que els i les alumnes amb necessitats educatives especials tinguin el suport necessari.

Si encara no heu omplert l'aplicatiu informàtic, només heu de clicar en aquest enllaç per fer-ho: http://vetlladora.blogspot.com.es/2013/09/consulta-sobre-la-situacio-del-personal.html